Wednesday 29 August 2012

Aidilfitri nan indah.....

Salam...lama x update entry...hermmm....maklumlah....busy sedikit....hehhehhe....okey...entry kali ni aku nak bercerita tentang hari raya Aidilfitri..hehhehe...

setelah sebulan berpuasa disamping menambah amalan untuk dibuat pahala...Alhamdulillah...aku dan keluarga aku berjaya melaksanakan puasa tahun ini dengan jayanya... Alhamdulillah...syukur2....

azam untuk raya Eidul fitri ni aku berazam hendak memperbaiki diri menjadi lebih baik dan menjadi anak yang baik kepada kedua org tuaku...I love my family...

Okey...sempena aidilfitri tahun ini...aku rasa seronok sgt...ntahlah...aku tak tahu kenapa aku rasa seronok sgt...sepupu2 aku ckp raya tahun ni membosankan tapi bagi aku..raya tahun ni menyimpan seribu makna kepasa aku...

bagi aku raya tahun ni lebih meriah berbanding raya tahun lepas...raya tahun lepas aku rushing nak masuk U tapi raya tahun ni x...aku dpt meluangkan masa bersama keluarga lebih lama sedikit....mungkin tu penyebab aku berasa seronok sedikit...

Aktiviti wajib di bulan syawal mestilah menziarahi kubur arwah datuk dan uwan aku, toklang dan toklong aku. Selain tu aktiviti wjib yg lain...of course aku dan sepupu aku akan menghabiskan masa pergi menonton wayang dan kakak sepupu aku akan belanja kitaorg makan fast food kat Marry Brown...

Pas tu untuk raya ketiga.....kami akan buat konvoi beramai2 menziarahi rumah saudara-mara...masa nilah kita dapt mengeratkan hubungan sesama keluarga...

okeylah...malas nak bercerita panjang...jom kita tgk2 gmbr candid kemeriahan aidifitri...


me with my beloved mommy....both of us look so cute right??


lain mcm muka aku bile bertudung....


ma beautiful sisters....she cute right??


ma cute daddy...look his face...like mail lambong x?? kahkahkah....


hangout wif ma cousin...watching The Expandable 2....best woo that movies...really have a great fun...


ma Pak Cik Mat wif ma Induk...


they really didn't realize im snapping their picture...


lovely couples....ma Pak uda din and mak uda ita...


ma maksu...


the budak manja...Icha...


Last but not least
sweet kiss from me.....muaxxxxxx....


Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri Al-Mubarak...Semoga Allah merahmati kehidupan kita dan insan2 yang kurang bernasib baik...Amin....









No comments:

Post a Comment